אפוא

אפוא – מה האטימולוגיה? לפי קליין ובד"ב – כמו איפה, אבל לא ודאי. באבן שושן – כלום, במקום אטימולוגיה – "מילת הדגשה". ואם זה כמו האטימולוגיה של איפה, אז למה מקפידים לכתוב בלי יו"ד? ואם במקרא זה תמיד בלי יו"ד, אז אולי זו באמת לא האטימולוגיה (ואז זו לא בעיה של אבן שושן…)

מודעות פרסומת



    להשאיר תגובה

    הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

    הלוגו של WordPress.com

    אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

    תמונת Twitter

    אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

    תמונת Facebook

    אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

    תמונת גוגל פלוס

    אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

    מתחבר ל-%s



%d בלוגרים אהבו את זה: